גריינדרים

גריינדרים

הקסיסה או הגזירה של העשבים זהו חלק בלתי נפרד מכל תהליך העישון. עבור מעשנים קבועים וגם עבור מי שקיבל מרשם ייעודי לעישון כבר ברור מה הדר המועדפת עליהם לקסיסה או לגזירה.

אך לא כולם מודעים לטכנולוגיות החדשות בתחום הבאות לידי ביטוי בגריינדים שהם ברמה אחרת ושונה לחלוטין מכל מה שהיה מוכר וידוע עד כה, ראו באתר https://www.mrsmoke.co.il. אלו מעניקים חווית מוצר והנאה מטחינה הרבה יותר יעילה ומשופרת, שימוש שנעשה בצורה הרבה יותר נוחה וגם הרבה יותר נקייה. מעבר לכך מדובר בגריינדים שהם קטנים וקלים לשימוש ועל כן מאוד נוח לנייד אותם ממקום למקום

חסל סדר טחינה ידנית

עד לפני זמן לא רב נעשה השימוש באמצעות טחינה ידנית. אך כיום, אנחנו נחשפים לגריינדר המשוכלל המציע לבצע עבורנו את העבודה ובעצם הוא עושה את זה במקומנו. המלאכה מתבצעת באופן כזה בצורה הרבה יותר יעילה והרבה יותר מהירה.

הגריינדר טוחן את העשבים היטב בצורה מושלמת ממש עד שמתקבל מרקם ממש איכותי וטוב.

הגריינדר שמשפר את חווית העישון

למעשה יש הרבה מאוד דגמים המציעים את ביצוע הטחינה בצורה שונה. כל דגם יש לו את המאפיינם הייחודיים שלו ואת אלו שיובילו לטחינה ברמה אחרת. יש את אלו המציעים טחינה ברמה של מרקם אבקתי ממש כאשר יש כמובן הבדלים גדולים מבחינת רמות הקיצוץ והטחינה. 

מעבר לכך יש גם הבדלים מבחינת המראה החיצוני והעיצוב של גריינדרים ראו כאן כאשר אפשר בהחלט לומר כי מדובר בפריט עיצובי שהמראה החיצוני שלו משפיע גם כן על הבחירה של הלקוח.

חשוב לבחור במוצר שיענה על הצרכים והציפיות של הלקוח על מנת שאכן ניתן יהיה להפיק את מלוא התועלת מהמוצר.

מה עושים לאחר הטחינה?               

לאחר שסיימתם את השימוש בגריינדר, הטבק שלכם כבר למעשה קצוץ בדיוק על פי הדרישה שלכם, אתם יכולים לעשות שימוש בטבק בצורה שהכי חביבה עליכם. יש כאלה שרוצים את זה בתוך גלגול של ג’וינט ויש את אלו שלא רוצים את כמויות העשן שכרוכות בעישון ועל כן הם יעדיפו את מכשירי האידוי. כך או כך, בחרו מוצר איכותי ותיהנו.                                                      

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד